"First Lucky Draw Aten"

assalamualaikum dan salam sejahtera


hari ni nak menjoinkan diri dalam lucky draw by aten
berminat? macam biase lah klik aje kat banner tu kuat- kuat.
ni FB cik mimie ye. CIK MIMIE
hadiahnte berupa penginapan 3 hari 2 malam di seoul, korea.~tpu jelahh~
hadiahnye topup, header ngan doodles.
.
.
dengan ikhlas hati nak tag:
.
.
ok, done!

8 comments:

Budak Botak said...

semoga berjaya...

Entry terbaru
Lukisan Anamorphosis Yang Cantik Dan Mengagumkan... (",)

Cik Mimie said...

mudah- mudahan menangn la..

zulhilmi.tempoyak said...

good luck puan..

:p

Cik Mimie said...

good luck untuk dri sndri..
haha..ha? puan?
oh my....
whatever la..

syahirooAhmad said...

kalau menang.. saya nak topup tu. yang len mimie amik la

Cik Mimie said...

amboiii.. nak topup je en..
alaaa, syahirooahmad amek la yg len..
cik mimie nk topup je...^_^

c genk bah ne said...

Genk singgah sini..
Datang dari segmen yang sama
Semoga persinggahan genk ini dapat mengeratkan lagi hubungan antara blogger..

GOOD LUCK YA!!

MENARIK DI genkcorner.blogspot
JOM BACA

1 ORANG TUA BIAR TERUS BEKERJA,ORANG MUDA BIAR TERUS MENGANGGUR

2.MAAF!!SAYA TAK LAYAN BLOGGER FOLLOWER CIPUT

3.GAMBAR GIRLFRIEND AMIRUL HADI ZAINAL

Cik Mimie said...

betul2..
semoga semua ni boleh mengeratkan hubunga sesama kita..