diorang la yang kate, aku tak kate..^-^

assalamualaikum dan salam sejahtera

hai penonton semua
kte bertemu lagi dalam rancangannnnn
~rancangan ape ek??~
ok2..agak merapu dan merepek sambil makan kerepek disitu..(puasa la weyh)
actually, hari ni aku nak berkongsi serba sedikit la ape yang insan-insan sekeliling aku sering perkatakan tentang aku.
hamek ko, skema aku bagi ayat..
tentang aku ok..bukan tentang dia, dia ataupun dia. (smbil tunjukkan jari tu pada orang len)
everything about me.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

orang kate aku ni kelakar
tapi
aku rase aku tak la kelakar
cuma aku suka cakap dengan slumber + aku tak perasan pulak benda tu lawak pada dyorg
lagi plak aku suka ketawa n kalo ketawa memg la(paham2 sendiri sudah le)
.
.
orang kate aku ni garang
tapi
aku tak rase aku tak garang 
cuma aku selalu tunjukkan bila aku marah atau tak suka pada seseorang(sesetengah orang je lah)
aku tak nak orang pijak kepala aku
kalau pada kawan-kawan rapat aku pulak, aku lebih prefer diam.
geram macam mane pun, aku akan cuba kawal
sebab??dia kawan aku
.
.
orang kate aku ni sombong
tapi
aku tak rase aku sombong
cuma aku tak reti nak mulakan perbualan dengan orang yang aku baru kenal
kalau dah lame kenal, kau akan tau aku macam mane
.
.
orang kate aku ni ketawa kuat sangat
tapi
aku tak rase aku ketawa kuat sangat
cuma pernah sekali kawan aku bagitau
"weyh, ko pnye ketawa sampai sane dengar"
maknenye??
fikirla sendiri ye..xmo malas-malas
.
.
orang cakap aku ni keras kepala @ degil
tapi
aku tak rase aku ni keras kepala
cuma aku lebih prefer buat ape yang aku rase betol
aku tak suka buat ikut arahan orang laen
.
.
.
macam-macam orang kate
itu pendapat mereka
at least dyorang jujur bgtau ak macam mane
aku hanye boleh dengar
sememangnye ade kebenaran di setiap ape yang dyorang cakap
dan ape pula pendapat aku pn ade benarnya juga
hamek ko, sekali lagi ayat skema aku lontarkan
ape yang mampu aku ubah, aku ubah..ok..
.
.
.
itu dyorang la yang kata
korang ta kate pape ke??
hehe..
.
.
tu jelah kot nak kongsi
~okbai~



4 comments:

cinta_lovato said...

hehehehe.... i pown xtau nak mulakan perkenalan... some people says i"m bajet,but usually they did't know me well -)

Cik Mimie said...

cinta lovato> sometime rse dri ni mcm x adil gak.
asek nk bior je org len je mle dlu.
tp nk wt cne, it's me la.
kte sme la cinta lovato..
hehe

Rina AVAIL a.k.a Cik Betty said...

org kata kalau nk tahu diri kita camna..kena tny sahabat baik kita..

Cik Mimie said...

rina AVAIL> tu lah..yg kt entry ats tu ade jgk yg kwn terdekat yg ckp..
tp x semua lah..hehe