SEGMEN: Personaliti Blogger Mengikut Jenis Darah

Assalamualaikum dan salam sejahtera


yeah, kali ni aku join segmen plak
segmen ni di anjurkan oleh cikdila
dia sendri yang jemput aku join segmen ni
tu diaaaa...hehe..
ok2..untuk memenuhi syarat penyertaan aku kena nyatakan aku ni darah ape
so, dengan berbesar hatinye aku mengatakan yang aku ni darah A ok!
ikut jenis darah mak aku.
.
.
Darah A (Farmers)
Mereka berdarah jenis ni memang seorang yang pemalu,
bertimbang rase, setia, tak pandai menipu, perahsia,
sensitip, agak degil dan serius dalam hidup.
.
.
ok, settle!

16 comments:

Khairull-Dean said...

salam singgah... agak2 a dengan o serasi tak... hahahaa...

Cik Mimie said...

my mum A, my dad O..
so far alhamdulillah ok..

cik dila.. said...

cik mimie:hehe..thanks join.tggu sy update nti oke.^^

Cik Mimie said...

ok cik dila..

Farahin Ahmad said...

saya darah o.hehe selamat berkenalan cik darah A.ngeee

alyana shafinas said...

hye2, kte sme jenis darah lahh.hehe..
salam kenal =)

salwaismail said...

Darah A singgah sini
Genggggggg! :D

http://salwaismail.blogspot.com/2011/08/segmen-personaliti-blogger-mengikut.html

http://salwaismail.blogspot.com

Fida said...

sy darah b..sje semak kat cnie jap..hehe
follow kmu suda!
slm pkenalan..
http://sandycorals.blogspot.com/

Cik Mimie said...

farahin ahmad> selamat berkenalan jugak la cik darah O..

Cik Mimie said...

alyana syafinaz> salam kenal jugak..^_^

Cik Mimie said...

salwaismail> yeah!!!kte gengggg...hehe

Cik Mimie said...

fida> darah A ke ape ke, x kesah la tu..
salam perkenalan cik darah B

Dunia Cik Maia said...

wah kite same darah.. ngeh3

Farah Awang said...

darah B dtg melawat <3

Cik Mimie said...

dunia cik maia- same ke?
wahhhhhhhhh...hehe.. ^_^

Cik Mimie said...

farah awang- melawat je ke?
follow la sekali ye..hehe.
^_^