mood raye kembali lagi ^_^

assalamualaikum dan salam sejahtera

good morning kawan- kawan. ~bace sambil tersengih- sengih, bajet comel~ ^_^. pagi- pagi yang dah tak berapa nak buta ni aku da tercongok depan laptop. semua keje da siap, so tak de sape nak marah aku online lame- lame. okay- okay. sekarang ni aku rase mood raye tu dah hampir menuju puncak la kan. ~ala- ala AF gitu~ rata- rata kedai aku pergi semua dok pasang lagu raya. betol tak? betol x? betol tak?

lagu- lagu raya ni sebenarnye sedikit sebanyak memberi kesan la kan kepada mood kita. betol tak? tapi aku rase lagu- lagu raya yang lame lagi mendapat tempatlah di hati aku. mak, ayah n adik- adik aku pun cakap macam tu gak. sape setuju boleh angkat tangan macam saya. ~bace ala-ala usop wilcha~

lagu- lagu sekarang ni bukan aku nak kate tak best. cuma kurang umphh!! best tu ade gak yang best tapi tak ley lawan lagu- lagu lame lagi la. kalau pada aku la kan, lagu- lagu raye hat yang lame tu kan kalau dengar ade yang ley wat aku menitiskan air mata tau dak. ~aku tak tipu weyh~ so, hari ni aku nak share la lagu- lagu raya yang pada aku memang best la. pendek kate memang lagu- lagu top la dalam carta lagu- lagu yang aku suka. pendek la yang kata. panjang tak kate ape. dia diam je. boley gitu? hahaha. (gelak jahat)

1st song: restu ayah dan bonda. ni la lagu yang aku cakap boleh buat aku nangis. 



second song: satu hari dihari raya. suara m. nasir memang aku suka.



third song: hari raya bahagia. hat yang ni aku tak sure lagu lame or baru. tapi telinga aku ni macam serasi je. macam lagu lame. boley gitu?^_^


okay. tu dia lah antara lagu- lagu yang aku suka dengar time- time raya ni. actually banyak lagi. tapi takkan la aku nak post semua kat sini kan. lagu- lagu laen hat yang mendapat tempat gak di hati aku antaranya dari jauh ku pohon maaf nyanyian sudirman haji arsyad, seloka hari raya nyanyian hail amir ngn uji rasyid, menjelang hari raya nyanyian dj dave, banyak la lagi. yang penting semua lagu- lagu lame ok. 

tu lagu- lgu yang aku suka. korang pulak suka lagu ape? boley la share kat bahagian komen ok. mane lah tau kita minat lagu- lagu yang same. boley nyanyi same- same. hahaha. 

No comments: